FANDOM

Ki-Adi-Mundi - cereański mistrz Jedi. Urodził się w roku 92 BBY, a zmarł w 19 BBY zabity przez Żołnierzy Klonów. Urodził się na planecie Cerea. Miał wielu padawanów między innymi Aurę Sing, A'Sharada Hetta, Dama Montalvo i przez krótki czas Anakina Skywalkera. W czasie Wojen Klonów miał rangę Generała. Używał miecza świetlnego o fioletowej, a później o niebieskiej klindze.

Historia Edytuj

Młodość Edytuj

Ki-Adi-Mundi wychowywał się w domu i potrzebował natychmiastowego szkolenia. Do Świątyni Jedi zabrała go

An'ya Kuro. Jego ojciec chciał by Ki bronił ich rodzinę przed bandytami, którzy rabowali plony. Pewnego dnia na planetę przyleciał statek kosmiczny. Jego siostry były przerażone ale nie on - Ki wiedział, że Jedi chce rozmawiać właśnie z nim. Mroczna Kobieta słyszała o dziecku, które potrafi posługiwać się mocą i potrzebuje natychmiastowego szkolenia. Jego ojciec był przeciwny by Ki-Adi-Mundi uczył się poza planetą. Gdy Jedi powiedział, że szkolenie na planecie jest niemożliwe postanowił odwołać wszelkie szkolenie. Wtedy Ki wyczuł, że zbliża się Bin-Garda-Zon- przywódca bandytów. Ojciec kazał mu się schować w piwnicy z siostrą. Bin zrabował plony i pobił jego ojca. Po rabunku Ojciec zmienił zdanie i powiedział by Ki kiedyś powrócił i obronił ich przed bandytami.

Szkolenie Edytuj

-Nie mogłem unieść w powietrze liścia. Moja koordynacja była do niczego. Prawie oparzyłem sobie ucho

mieczem świetlnym. Nic nie poszło dziś jak należy.- Ki-Adi-Mundi

-Już to wiesz, Tak? Dobry czy zły dzień- Czas pokaże. Może jutro, może za sto lat wiedział będzieć.- Yoda Ki-Adi-Mundi szkolił się w dość późnym wieku u boku Yody. Gdy Ki chciał wrócić do ojca Yoda przypomniał mu, że sprawiedliwość owocem jest

współczucie a zemsty owocem jest nienawiść
365px-Ki-Adi.jpg

Więcej z Fandomu

Losowa wiki